Post by ghazhydraumagal on Feb 9, 2022 16:39:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ CastleDefense : RaiseArcher ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ CastleDefense : RaiseArcher IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ CastleDefense : RaiseArcher 2022 version ▞▞▞
Menuen vil ikke forsvinde? Stadier starter ikke. Bonustimeren tæller ned, selv når menuen ikke reagerer. Spillet er på (hvad der ligner) japansk for nogle dele, men andre dele på engelsk. Den er ikke særlig poleret.
Godt at slå ihjel engang
Sjovt, men grinagtigt. Efter genfødsel 1 troede jeg, at jeg ville starte fra bunden igen, og jeg tænkte, at det ville være sjovt, men i stedet låser det op for en ny baggrund for dig samt nogle gode opgraderinger. Jeg ville bare ønske, at de nye områder også havde nye monstre. Jeg forventede ørkenvarianter af bosser fra græsarealerne, men så fandt jeg ud af, at det er de samme bosser igen, og jeg var dybt skuffet. Jeg brugte penge til det automatiske mål, men jeg føler, at det automatisk skulle låses op efter genfødsel 1.
Det var ret sjovt. Så blev mine fremskridt slettet
Veludviklet velspillet. Nød det meget. Jeg forventer opdateringer, håber det ikke vil skuffe
👍
Kan ikke nogen steder fra niveauvalgsskærmen
Elsker dette spil så meget, det er et sjovt og tidsdræbende spil, grafikken og designet er ret simpelt, men det er det, der gør spillet så sjovt at spille
Jeg ville ønske, at den kunne virke på min telefon version 6.1
Alt for lang tid til at få 99.999.999. For lang tid til første reinkarnation
På grund af niveaubegrænsninger rammer en hård mur.
Meget underholdende spil, men slibningen, mand.. den slibning, der kræves for hver genfødsel (prestige) er en smule overdreven. Jeg beklager mig normalt ikke over slibning, men dette er bare det samme igen og igen, og gentager det samme trin ~500 gange. Der er behov for en måde at gøre slibningen mindre gentagende på. Det kan betale sig at fremskynde processen, men jeg spiller f2p. Anyway, sjovt spil ellers, tror jeg dybest set ikke har andre klager endnu
Dejligt spil, lidt grinet.
godt
faktisk ret sjovt
Helt forfærdelig brugergrænseflade, gameplay og mere...
Fik mig 3 dage til at nå fase 300 og niveau 999, men jeg skal stadig bruge mere tid på at male de penge og ædelstene. Jeg fik belønningen fra missionen, da jeg når niveau 999 og kun får halvdelen af det for at få genfødsel 1, den anden skal male af din egen. Men stadig ok at spille for at slå tiden ihjel.
fint spil, men reducer venligst behovet for genfødsel, det er en ret lang rejse for at lave genfødsel, såvel som spilkoder eller kampagnekoder, hvor det kan se, så tilføj flere buer eller lav et niveaudiagram over opgraderinger i stedet for at lave det efter niveau , selv tilføjelse af tegn kan du tilføje nogle
Godt spil, min eneste klage er, hvor lang tid det tager at lave en genfødsel. Det ser ud til, at du holdt 9, indtil boksen ikke ville lade flere 9'ere.. Jeg er på bølge 299
Hvis du kan lide grind-spil for at blive stærkere og langsomt se større tal, er dette dit spil. Ikke noget for spændende, men det er tilfredsstillende at se dig selv vokse
nyd det uendelige. så sjovt
Ret vanedannende
Det er et sjovt, men kedeligt spil for meget grind, og det er hele tiden det samme. Hvis du betaler, er det meget hurtigere
Godt spil, men jeg kan ikke få genfødsel 1 og så videre. Hvis der er en måde, så lmk, så jeg kan give en 5-stjernet vurdering i stedet for 3
Det er svært at komme videre, at være første genfødsel allerede så hårdt, nu kæmper jeg for den anden genfødsel. Næsten alle ting er allerede maxet, men jeg kan ikke klare etape 180 endnu.
Meget sjovt.😀
Det er ikke dårligt. God pass tid.
Jeg kan godt lide dette spil. Det er enkelt og intuitivt. Jeg finder det mærkeligt, at kategorien undervåben altid skyder fjenden længst. Hvad ville være fedt at have, er en tutorial i begyndelsen af spillet.
Så dårligt give det 3/5. Ingen kosmetiske genstande eller outfits, prestision tager så lang tid, og ingen automatisk gentagelse eller fortsæt. Efter hver bølge skal du manuelt klikke på Prøv igen for den næste. Dine tårne og helt har også en MAX-opgradering pr. genfødsel, så det bremser fremskridtet, da max-tårnene falder af DPS, inden du når prestige, og tvinger dig til prestige i at gøre det for at komme videre. Det er i øjeblikket en meget dårlig system/mekanisk implementering. Spillet har dog potentiale, hvis disse ting tilføjes / rettes.
Jeg køber autoplay ubegrænset. hvorfor indtil nu intet fået? Refunder mine penge tilbage eller giv mig ubegrænset automatisk AIM Nowwww!!!..
Meget sjov meget gerne godt spil wow som godt spil
CastleDefense : RaiseArcher સ્ટ્રેટેજી olgu
Godt spil
der er en måde at bryde spillet og tilføje flere nul
Opdaterer anmeldelse efterhånden som opdateringer kommer, hvis det er nødvendigt. De daglige gaver virker ret fine, men er ikke brugbare før genfødsel, hvilket ser ud til at være evigt. Hvis gaverne indeholdt guld, ville det være meget rart.. og også motivere mig til at blive ved med at se videoannoncer.
CastleDefense : RaiseArcher સ્ટ્રેટેજી olgu
Anstændigt spil, jeg kan selv godt lide det.
Anstændigt spil, og en god tidsspilder. Det eneste problem, jeg har, er det store omfang af det landbrug, der er behov for på de samme niveauer og chefer, men jeg forstår også, at virksomheden skal tjene penge. Tidlig spilprogression (pre-Rebirth 1) er forvirret - let at gøre, men du går meget hurtigere med dit udstyr blot efter niveauer og guldvinding, så du ender 3 udstyrsniveauer efter, hvor du burde være.
Òtimo
성디펜스RPG:궁수키우기 Strategi phd
Slibe, male, male, male...
성디펜스RPG:궁수키우기 Strategi phd
Ikke så dårligt, men min bueskytte holder op med at skyde i uendelig boss-tilstand
10/10
godt
Erkekler İçin Minecraft PE Derileri Araçlar ileg